Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pani cała Polska

Promowane Pokaż tylko promowane ›
dzisiaj 14:22

Chciałbym po prostu poznać tu jakaś ciekawa i normalną kobietę 28+ która jak ja czuje się samotna … może na ...

Pan szuka pani
Lokalne
Kraków
dzisiaj 14:22
Lokalne
Kraków
25 sie 21:26

Witam panie w wieku 18-35 lat szukam dziewczyny do wiadomego celu....... u mnie w autku lub w pokoju hotelowym czekam na ...

Pan szuka pani
Lokalne
Powiat Starogardzki
25 sie 21:26
Lokalne
Powiat Starogardzki
23 sie 11:23

Dzis Kolacjia , Drink,Kawa..... Poznam sympatyczna Dziewczynę ,, ja 35 lat!! Zapraszam

Pan szuka pani
Lokalne
Gdańsk
23 sie 11:23
Lokalne
Gdańsk
22 sie 21:12

Witam man 39l jestem sam od jakiegos czasu potrzeboje kobiety jezeli tez tak masz daj znac. Tylko poważne oferty najlepiej ...

Pan szuka pani
Lokalne
Poznań
22 sie 21:12
Lokalne
Poznań
22 sie 19:34

Szukam przyjaciółki do dłuższej znajomości . Pani najlepiej zamężna w wieku 40 - 60 lat . Mam 30 lat i jestem miłym ...

Pan szuka pani
Regionalne
Lublin
22 sie 19:34
Regionalne
Lublin
21 sie 23:13

Witam Poszukuje dziewczyny do stalej relacji :) mozna powiedziec ze szukam kogos juz na cae zycie :) ja chlopak w wieku ...

Pan szuka pani
Lokalne
Powiat Sandomierski
21 sie 23:13
Lokalne
Powiat Sandomierski
18 sie 18:20

Chętnie poznam szczupłą panią do 35lat. Obecnie mieszkam w stolicy i poszukuję osoby chetnej do wyjścia na kawę do ...

Pan szuka pani
Lokalne
Warszawa
18 sie 18:20
Lokalne
Warszawa
18 sie 15:00

Realny miły i zadbany,dyskretny w 100 % szukam pani. Pozdrawiam chętne i realne panie ? zapraszam :)

Pan szuka pani
Lokalne
Powiat Garwoliński
18 sie 15:00
Lokalne
Powiat Garwoliński
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 16:35

... bo związek (niestety) już mam. Nie szukam samej fizyczności bo to bez problemu można kupić a poza tym ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:35
dzisiaj 16:34

Jak w tytule . Poznam 2-3 młode BI do wspólnych igraszek . Ja starszy men . Pomogę i zadowolę . Wolna chata i dyskrecja ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:34
dzisiaj 16:34

Marzy mi się przyjaciółka :) ...Czy jest tu jakaś fajna pani która chciałaby czasem oderwać się od codzienności i ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:34
dzisiaj 16:33

hej jestem młodym, uśmiechniętym, niezależnym facetem i szukam dojrzałej kobiety na miłe spotkania :) wyglądem raczej ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:33
dzisiaj 16:33

Poznam mila kobiete z okolic sanoka lub brzozowa w celu spedzania razem dlugich zimowych wieczorow. Prosze by pisaly ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:33
dzisiaj 16:33

Do wspólnego spędzania czasu, spacerów, wymieniania się myślami, sportu, oglądania filmów, grania, kogoś komu mogę ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:33
dzisiaj 16:33

Witam Powiem otwarcie, iż szukam kobiety do stalego ukladu w celu...... szczegoly w mailu

Pan szuka pani
dzisiaj 16:33
dzisiaj 16:32

witam poszukuje zdecydowanej kobiety szczegoly w wiad prywatnych cenie sobie dyskrecje i tez oczekuje tego samego

Pan szuka pani
dzisiaj 16:32
dzisiaj 16:32

doirzaly men szuka przyjaciulki

Pan szuka pani
dzisiaj 16:32
dzisiaj 16:30

Witam spotkam sie z Kobieta z Bełchatowa i okolic na mile spedzanie czasu. Mam lokum Buziaczki i pozdrawiam. Mieszkam od 2 ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:30
dzisiaj 16:30

Witam spotkam sie z kobieta na miłe spedzanie czasu mam lokum pozdrawiam. Buziaczki :*:*:*

Pan szuka pani
dzisiaj 16:30
dzisiaj 16:30

Witam, miły brunet 186/90 wiek 49 zadbany zaprosi do siebie sympatyczną Panią aby spędzić cudowny wieczór anons ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:30
dzisiaj 16:29

20 latek z Płocka szuka zdecydowanej pani ;) 175cm/75kg/15cm ciemny blondyn lekko umięśniony.

Pan szuka pani
dzisiaj 16:29
dzisiaj 16:29

Poznam znudzoną panią, która ma ochotę na miłą znajomość tylko we dwoje spacer, rozmowa ... mam 29 lat wysoki ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:29
dzisiaj 16:29

Mam 27 lat, obecnie jestem samotny. Byłem wiele lat z jedną osobą i nie chcę się wiązać póki co. Pragnę odskoczni, ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:29
dzisiaj 16:29

Miły facet 54 latek szuka fajnej Kobiety

Pan szuka pani
dzisiaj 16:29
dzisiaj 16:28

witajcie poszukuje pozytywnie zakręconej dziewczyny typowego oszołoma do znajomości czas pokaże co będzie dalej napisz ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:28
dzisiaj 16:27

Witam Szukam młodziutkiej dziewczyny max do 19lat. Na dlugo... moze na stale?;)niezależny finansowo 31 latek 183cm 90kg, ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:27
dzisiaj 16:26

witam mogę zasponsorować jakąś panią dziewczynę kobietę jeśli jest jakaś zainteresowana czekam na wiadomości

Pan szuka pani
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:26

Witam dojrzały fizycznie i mentalnie fajny brunet,pozna atrakcyjną kobietę aby wspólnie brać życie za ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:26

poznam pania lub panie tarnow na plenerowe spacery wiecej na priw

Pan szuka pani
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:26

jestem młodym chłopakiem który szuka dobrej miłej dziewczyny lub kobiety :) ja jestem miły troskliwy uprzejmy :) ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:26

Witam Szukam kobiety, przyjaciółki. Ja 42 lata, wolny. szatyn. Wspólny wyjazd na wakacje we wrześniu lub 2 połowa ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:25

Witam szukam młodej zgrabnej wesołej kobiety

Pan szuka pani
dzisiaj 16:25
dzisiaj 16:24

szukam kobiety do stalego zwiazku jestes samotna pozucona po przejsciach z dzieckiem od 30 do 40lat tylko staly zwiazek ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

Witam, chcę poznać odpowiedzialną kobietę, bez nałogów, która lubi życie rodzinne. Mam 34 lata, za sobą nieudany ...

Pan szuka pani
Lokalne
Łódź
dzisiaj 16:24
Lokalne
Łódź
dzisiaj 16:24

Poznam kobietę przedziale wiekowym 30 -43 lat jestem osobą wolną moje upodobanie to szczupła kobieta jeśli czujesz się ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

więcej na priv

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

katowice szukam kobiety do stalego zwiazku jestes po przejsciach samotna z dzieckiem niezwlekaj zawsze mozna zaczac od nowa ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

Jestem z Radomia poznam pania moze malzenstwo,pare do spotkan.Jestem hetero,kontakty mm odpadaja.Czekam na wiadomosc.

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

Witam.Jestem z Radomia.Spotkam sie z pania,dziewczyna na mile dyskretne chwila z Radomia i okolic.Czekam na wiadomosc.

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

Jak w tytule poznam panią . Ja 36 lat , 176 cm , jestem wesołym i uśmiechniętym optymistą , lubię aktywnie spędzać ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:24

Cześć , mam 36 lat i 176 cm . Jestem pracowity , uśmiechniętym , i pozytywnie myślącym człowiekiem , prowadzę ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:24
dzisiaj 16:23

Masz dość tych popaprańców ? chorych propozycji ? dwuznacznych ogłoszeń ? i tych którzy mają bujną wyobraznię ? to ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:23
dzisiaj 16:23

mam 38 lat ,przystojny pisze kazdy ;-) ja poprostu jestem wyjatkowy,czarujacy,inteligentny,3jezyki,zlota raczka ;-) szukam ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:23
dzisiaj 16:22

Jeśli uznasz że zainteresowało cie moje ogłoszenie to pisz miło będzie poznać jakąś kobietę-dziewczynę oferta ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:22
dzisiaj 16:20

szukam kobiety najlepiej do stalego zwiazku wiek powiedzmy do 33l ja 29l reszta w prv.

Pan szuka pani
dzisiaj 16:20
dzisiaj 16:19

poznam kobietę w wieku 40-50 lat zainteresowaną miłą znajomością z sympatycznym 50 latkiem

Pan szuka pani
dzisiaj 16:19
dzisiaj 16:17

Witam drogie panie. Mam 26 lat, Chciałbym poprzez ten portal poznać starszą panią . Uwielbiam dojrzałe kobiety i z ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:17
dzisiaj 16:17

Ja c.blondyn38 lat......bez spon......u. Spotkanie tylko dla zabawy na kawkę™ u ciebie.... Tylko poważne.....pilnie ...

Pan szuka pani
dzisiaj 16:17

Kategorie z całej Polski

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie